Контакти

пров. Ахтирський, 7
бізнес-центр "Форум", м. Київ

Ми готові комунікувати. Напишіть нам.

Почнемо з базових потреб, основні з них

  • лікарня з ремонтом і комфортними умовами перебування;
  • зручне функціональне ліжко в палаті, чиста постільна білизна;
  • душ, туалет;
  • холодна та гаряча вода;
  • опалення та кондиціонування;
  • вентиляційна система – забезпечити чисте повітря;
  • наявність медичного персоналу для допомоги в особистій гігієні важкохворим пацієнтам – миття, справляння фізіологічних потреб, підмивання, перекладання, годування та інше;
  • якісне та різноманітне харчування;
  • наявні медикаменти – щоб зняти біль та полегшити страждання хворого;
  • можливість комфортного транспортування пацієнта – автомобіль, каталки;
  • доглянута навколишня територія для прогулянок та реабілітації;
  • якісне сучасне обладнання;
  • стерильні інструменти;
  • і головне – кваліфіковані лікарі!

Безпечні умови перебування

  • Тактовний, доброзичливий персонал, який не несе загрози образити чи викликати у пацієнта неприємні емоції такі як страх, тривогу чи приниження.
  • Персонал та електронна інформаційна база мають надійно тримати в таємниці інформацію, яку надає пацієнт лікарні.
  • Інфекційне благополуччя – наявність мийних, дезінфекційних засобів, одноразових витратних матеріалів та правильне їх застосування.
  • Кнопка виклику медсестри на відстані простягнутої руки хворого, дає впевненість і спокій, що завжди почують та прийдуть на допомогу.
  • Комфортна одно або двомісна палата – місце, де пацієнт може залишитися на одинці з собою, в безпеці та затишку.
  • Ефективна система управління якістю дає впевненість пацієнту в якості отриманої медичної послуги.
  • Можливість відшкодування шкоди, заподіяної здоров’ю.

Соціальні потреби

  • Моральна підтримка та увага медичного персоналу.
  • Лікар-куратор, який не залишить пацієнта на одинці з хворобою, а скерує до потрібних фахівців та в спеціалізовані установи.
  • Також дуже важливим фактором є можливість спілкування з іншими пацієнтами, наприклад в соціальних мережах; об’єднання на різних платформах для відгуків – це створює можливість вибору, а також довіри до лікарні та персоналу.

Такі інструменти підвищують рівень культури закладу та догляду за пацієнтом.

Потреби в повазі до гідності при наданні медичної допомоги.

Партнерські стосунки – сучасна модель взаємодії між лікарем і пацієнтом. Щоб побудувати таку довіру лікар повинен:

  • вміти роз’яснити пацієнту сутність складних медичних процедур, при цьому не бути зарозумілим, принижуючи та натякаючи пацієнту на його некомпетентність в даній темі;
  • потрібно ознайомлювати з планом обстеження і лікування;
  • повідомляти про тривалість і мету тих чи інших процедур;
  • про всі можливі несприятливі наслідки у разі відмови від лікування;
  • інформувати про ускладнення, які можуть виникнути під час лікування;
  • надати право пацієнту обирати лікуючого лікаря.
  • І головне, лікар разом з пацієнтом, приймає рішення щодо подальшої тактики лікування.

Потреби в самовираженні, самореалізації

  • Медичні працівники мають розширити межі свого розуму, щоб прийняти всі сучасні тенденції самовираження пацієнтів. Це може бути зміна статі, збільшення грудей, косметичні гінекологічні процедури, одностатеві партнери та інше.
  • З повагою відноситися до політичних, релігійних переконань пацієнта та у виборі мови. Помічати індивідуальні цінності пацієнта та розуміти його почуття.
  • Розуміти психічний стан пацієнта та співпереживати йому у горі.
  • Пацієнт хоче бути почутим щодо зауважень або пропозицій покращення роботи закладу. Опитування, анкетування, аналіз отриманих даних та зворотний зв’язок дозволяє будувати особливий рівень довіри між пацієнтом і медичним закладом.
  • Пацієнт прагне того, щоб його голос був визначальним у виборі діагностики та лікування, оскільки саме він є експертом власного стану. Для цього лікар має створити умови, при яких пацієнт буде розуміти і усвідомлювати всі ризики прийняття рішень щодо власного здоров’я.

Зрештою, вивчення та аналіз саме позитивного досвіду пацієнта є рушійною силою для покращення задоволеності його потреб.

Share:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *